Friday, June 11, 2010

mereka berperang, saya berjuang!

di sana, mereka berperang
di sini saya juga berperang
cara kita berbeza
tetapi mungkin matlamat dan tujuan kita sama
semoga mereka yang berada di palestin diberikan kekuatan untuk tetap terus berjuang
dan saya akan tetap berperang
berperang dengan hawa nafsu, memboikot2 barang israel!
saya juga berperang dengan pena dan akal fikiran
peperiksaan akhir tahun dua
baru sahaja berlangsung:)
maafkan diriku andai ada yang terkecil hati
aku insan biasa yang cuba mencari keredhaan Allah dengan ilmu yang telah aku pelajari~
semoga diberi kemudahan untuk menghabiskan pelajaranku

jadual exam
7 -10 :OSCE
11 jun : final ethics paper (BHP)
14 jun : final public health (PHOP)
kewarganegaraan
15 jun : compre PHOP,
final community research program (CRP)
16 jun : Final Hematoimmunology system
17 jun : compre BHP
compre CRP
18 jun : lab CRP
21-24 : SOOCA
25 jun : compre HIS and dermatomusculoskeletal system

perjalananku baru sahaja bermula
jangan menyerah dan berusaha selagi mana yang boleh!

dont study last minute but study till the last minute:)

~¡¡ǝʌıʇısod ʞuıɥʇ sʎɐʍןɐ~

No comments:

Post a Comment

any reaction?
just tell me what's in ur mind:)