Thursday, January 6, 2011

herself!

dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi Maha penyayang

wah!!
dah masuk 2011
cepatnye masa berlalu
tanpa sedar betul x?
hmm..
rsnye post2 tahun lepas
macam banyk yang sedih2 dan serius
mungkin di alam maya
saya tak pandai nak meluahkan kegembiraan
hanya menulis dikala kesedihan
sebab tyme tu ad feel pulak nak menulis
hahaha
sebab dah jadi tabiat saya
suka nangis sorang2
suka nangis waktu berjalan kat tengah2 xde orang
dan suka menangis kat surau mall ntah mane2
paling2 pun dalam bilik air
hahaha
lepas tu dah ok
heee:D

untuk tahun 2011 nie
saya nak kenal diri saya
alamak
dah terlambat nak kenal diri sebab dah 22 tahun!
TIDAK ada perkataan terlambat bagi saya
pengenalan diri adalah sepanjang hayat
untuk kita sentiasa berubah
dengan niat yang lebih baik
ingatlah bahawa kita tidak akan pernah sempurna
tetapi ketidaksempurnaan itulah yang mewujudkan satu ruang
satu ruang untuk memperbaiki diri sendiri

to let another into your heart, first let yourself in!
p/s: terima kasih kepada team BELASAHJELAH kerana telah memberi award kepada saya. hehe
ok. korang boleh stalk page mereka jugak!:D



~¡¡ǝʌıʇısod ʞuıɥʇ sʎɐʍןɐ~

No comments:

Post a Comment

any reaction?
just tell me what's in ur mind:)