Tuesday, June 23, 2009

ok..saya menjawab tag mereka:)

Apa perasaan anda sekarang?
bengang sebb ms nak tgk drama hanayori dango 1, die stuck plak..('~.^)
(nie mesti Allah nak sruh wat bende lain yang berfaedah ckit..hehehe)

Saya nak makan..?
masak lemak cilik api ngan asam pedas!!nyum;)

Saya tak suka ..?
bile da fikir apa nak ckp
tapi yang kuar dr mulut laen plak..adoii

Impian saya?
bercuti di mekah

Haiwan yg saya tak suka?
katak? waa..
(jwpn nie berubah ikut keadaan semasa..hehehe)
p/s: saya hanya TAKUT kucing ye, bukan xsuke

Saya harapkan?
saya boleh survive dalam medical stuff n things..amin:)

Jika boleh putarkan masa?
bukankah perkataan jika tu merujuk kepada kalau?
dengan berjalannya masa, maka kita lebih memahami diri
dan kesilapan yang telah kita lakukan
tak yah nak putar2 kan mase tu


Saya pada 10 tahun akan datang?
-seorang isteri
-seorang ibu
-seorang doktor
-seorang lecturer
insya-Allah

Handphone saya adalah sebuah?
alat komunikasi!!
kdg2 wat cek result bile tyme internet bengong..;p

Saya pernah bercinta sebanyak?
hmm..banyak kali..ngeh3~
cinta kepada keluarga
cinta kepada alam..hehehe
dan sekarang saya berusaha mengejar cinta..
ya..cinta yang hakiki
sgtlah payah untuk mendapatkannya..dan saya yakin boleh!!
insya-Allah:)

Saya suka pada?
ketenangan
dan ketenangan itu hadir apabila saya menghadap Allah di malam hari


Kawan² saya?
cool!! understanding n sometimes spastik!! ngeh3~
(spastik ini ditujukan khas utk jiha, epo n aiza..hahaha)

Pernah dikhianati?
hmm xkot..
ataupun saya x perasan??


Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
mendoakannya agar saya dan dia sentiasa
berada dalam keampunan Allah

Senaraikan 6 orang untuk ditag.
*bella*
*k.fana*
*has*
*haikal*
*suhaila zulkifli*
*naida*




~¡¡ǝʌıʇısod ʞuıɥʇ sʎɐʍןɐ~

No comments:

Post a Comment

any reaction?
just tell me what's in ur mind:)