Wednesday, May 27, 2009

maaf

saya tahu semua orang sangat sensitif pada masa ini
semua orang perlukan masa untuk bersendirian
dan semua orang perlu fokus
maaf dipinta kepada sesiapa yang terasa dengan perkataan saya
maaf dipinta andai kata2 ini menyakitkan hati
maaf dipinta andai perbuatan ini mengguriskan hati
saya berdiam bukan bermakna saya setuju
saya diam sebab nanti perkataan saya akan menyakitkan hati sahabat saya
maka adalah lebih baik saya diam
cuma kadang2 tak tahan dengan perasaan yang dipendam
maka saya akan mengalirkan air mata ditengah2 mereka semua bergembira
namun jangan jadikan sifat pendiam saya sebagai satu alat untuk mereka
mempermain2-mainkan saya
maaf sekali lagi
maaf
maaf;)

"ya Allah ampunilah segala dosa2ku dan dosa rakan2ku..jadikan kami sentiasa berada di dalam rahmat dan kasih sayang-Mu"

p/s: adakah saya selalu diam?hehehe..
kdg2 bising jugak dengan mereka yang rapat

~¡¡ǝʌıʇısod ʞuıɥʇ sʎɐʍןɐ~

2 comments:

  1. Salam ukhuwah. banyak sungguh maaf. :)

    ReplyDelete
  2. to fared:
    perkaataan maaf amat mahal bagi sesetengah orang
    hanya untuk mempertahankan ego
    tapi boleh jugak perkataan maaf terlalu murah
    sehingga setiap kesalahan yang dilakukan bgai angin yng berlalu sehingga
    tidak membawa ap2 erti padanya..
    maka hati2 menggunakan kata maaf;)

    kerana mulut badan binasa
    kerana mulut hati terluka~

    ReplyDelete

any reaction?
just tell me what's in ur mind:)